sobota, 8 kwietnia 2017

KRAKÓW || jedno z najpiękniejszych miejsc

Hej,
ostatni weekend spędziłam z przyjaciółką w Krakowie. Jest to miejsce, które za każdym razem zapiera mi dech w piersiach. Uwielbiam tam wracać. Każda chwila w tym mieście jest magiczna.
Przez cały weekend pogoda była przepiękna, słoneczko świeciło non stop :)



W sobotę odwiedziłyśmy Krakowski Zakrzówek, przepiękne miejsce, które bardzo chciałam zobaczyć. Trzeba przyznać, że można się w nim zakochać. Zrobiłyśmy tam kilka zdjęć i wybrałyśmy się do muzeum sztuki nowoczesnej MOCAK. Była to moja druga wizyta w tym miejscu. Muszę przyznać, że trochę się zawiodłam, bo wcześniejsza wystawa była lepsza, ale mimo wszystko polecam Wam odwiedzić to miejsce jeżeli będziecie mieli okazję.




Wieczorem czekało na nas trochę zabawy. Od dawna chciałam się wybrać do Escape Room'u i tym razem się udało! Byłam bardzo podekscytowana, a jednocześnie bardzo ciekawa tej gry. Nie zawiodłam się, ale mimo 4 osobowej grupy, nie udało nam się wyjść z pokoju. Tematyka jaką wybraliśmy to psychiatryk, chociaż większość zadań było ściśle związanych z chemią. Moim zdaniem jest to świetna forma rozrywki. Minusem jest niestety wysoka cena, bo w granicach 90-140 zł i czas (około 50-60 minut) jaki mamy na wyjście z pokoju.
Po powrocie z Escape Room'u resztę wieczoru spędziliśmy na rynku bawiąc się i zwiedzając.

Niedziele spędziłyśmy na zakupach i spacerach. Zupełnie przypadkiem trafiłyśmy do Labiryntu Luster ,który znajdował się na rynku. Cena była korzystna, więc postanowiłyśmy skorzystać. Mega zabawa! Ośmiałam się chyba za wszystkie czasy. Jak sama nazwa wskazuje zadaniem było wyjście z lustrzanego labiryntu.




Na Starym Mieście poznałyśmy zabawnego anglika i mężczyznę, który wręczył mi balon w kształcie serca. Muszę przyznać, że to był bardzo miły gest. Wielu ludzi rozsyła uśmiechy i to dzięki takim zachowaniom atmosfera w mieście staje się po prostu magiczna.
A Wy? Byliście w Krakowie? Lubicie to miasto?


koszulka - no name
kapelusz - H&M
spodnie - H&M



47 komentarzy:

  1. Masz przepiękne oczy! Bije od nich ciepło i mądrość :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakupy coś co poprawia dzień chyba każdej kobiecie.. Piękne zdjęcia, i super gest tego mężczyzny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kraków to piękne miejsce, sama też miałam okazję tam być :)
    Nigdy nie byłam w takim pokoju, ale mam zamiar wybrać się ze znajomymi! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie wybrałabym się do takiego muzeum ;) W moim mieście też ostatni weekend był przepiękny, jeśli chodzi o pogodę ;) Cudownie wyglądasz!

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja znajomość Polski zaczęła się właśnie od wycieczki do Krakowa! Przepiękne miasto i póki co jak dla mnie najpiękniejsze z tych co widziałam w całym kraju;)
    Pozdrawiam
    marusitestowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam to miejsce w Krakowie jest tam cudownie, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tego farta, że Kraków jest moim miastem i mieszkam w nim od urodzenia :D bardzo miło usłyszeć jak ktoś się nim zachwyca ;) ja również kocham je całym sercem!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tam nie byłam i bardzo żałuję, bo podobno piękne miasto.
    Zdjęcia są świetne! Szczególnie z sercem <3
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spełniłam jedno z marzeń w grudniu, czyli pojechałam do Krakowa! Mimo, że była zima i szybko robiło się ciemno, to zachwycałam się tym miastem! Na pewno jeszcze kiedyś tam pojadę :) Msz rację, jedno z najpiękniejszych miejsc ;)

    Pozdrawiam, Podkowaa

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak Zakrzówek to piękne miejsce, ale tam masa osób zginęła ;(.
    Co do samego Krakowa to kocham to miasto <3 !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie koszulki :) a Kraków to piękne miasto :) http://klauqiaa.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja. Zawsze chciałam pójść do takiego Escape Roomu, mam nadzieję, że kiedyś mi się uda. :D A o czymś takim jak labirynt luster nawet nie slyszałam :D

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana świetnie wygladasz masz przepiękna urodę zazdroszczę bardzo, super wpis buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się! Kraków jest przepiękny i cieszę się, że niedaleko niego mieszkam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz prześlicznie. A w Krakowie nigdy nie byłem,ale kojarzy mi się głównie z Wawelem,Wisłą Kraków i smokiem wawelskim... Miłej niedzieli życzę i pozdrawiam serdecznie. Stasiek z www.stanislawgorny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz piękne oczy ! ♥
    http://adriannakedziora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja również się zgadzam, karków jest przepiękny, 100 razy lepszy niż wawa. Nigdy w tą grę nie grałem chyba z moją dziewczyną się wybiorę na tą grę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Studiowałam w Krakowie na Akademii Sztuk Pięknych, więc znam to miasto dość dobrze, na mnie sprawia przygnębiające wrażenie, a Krakusi są ponurzy w porównaniu z mieszkańcami śląskiego :) Ale w pełni się z Tobą zgadzam, że MOCAK to jedno z najciekawszych miejsc w Krakowie, inne które polecam to Muzeum Narodowe, Międzynarodowe Centrum Kultury, Pałac Sztuki, Bunkier Sztuki i NCK. Pozdraeiam :)
    https://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne zdjęcia! Kraków jest cudowny! Byłam kilka razy, ostatnio w wakacje 2015, ale wstąpiliśmy na dosłownie kilka godzin, kiedy wracaliśmy z Zakopanego. O Zakrzówku dowiedziałam się niedawno i marzę, żeby zobaczyć to piękne miejsce <3 Może w tym roku mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Krakow, mam nadzieje, ze w przyszłości tam zamieszkam!

    www.weronikajankowska.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Byłam kiedyś w Krakowie i rzeczywiście to bardzo ładne miasto, mam nadzieję, że kiedyś jeszcze się tam wybiorę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje miasto:) jest co pozwiedzać. Podoba mi sie Twój makijaz. http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. W Krakowie niestety jeszcze nie byłam, ale chcę się wybrać. Escape Room brzmi bardzo fajnie i obiecuję, że kiedyś pójdę! Zdjęcia wspaniałe, zazdroszczę takiej pogody. Może zrobisz kiedyś post co na pewno trzeba zobaczyć w Krakowie lub innym mieście?
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie opisany ten Zakrzówek.Kraków fakt jest piękny!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://trzeciaparaoczu.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  25. Kraków moje miasto <3 też jestem w nim zakochana i fajnie, że udała wam się cudowna pogoda. Piękne zdjęcia :*

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  26. W Krakowie byłam kilka razy, w tym roku również, jednak planuję odwiedzić go jeszcze w wakacje. Zdjęcia bardzo ładne, szkoda tylko, że tak mało dodałaś zdjęć z Krakowem, albo na jego tle. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też kocham Kraków i staram się jak najczęściej tam wracać. Tak w ogóle to piękny kolor na ustach, bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetne zdjęcia, naprawdę ślicznie wyszłaś! Również kocham Kraków. :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Choć tyle razy byłam w Krakowie, tak w tym miejscu nie byłam nigdy, a już wiele razy widziałam na zdjęciach i podziwiałam. :)


    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    Najnowszy, modowy post - daj znać co myślisz. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak ja dawno nie byłam na Zakrzówku :( mieszkałam w Krakowie 3 lata i nadal często tu jestem, muszę w końcu odwiedzić Zakrzówek:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podobają twoje oczy, oraz włosy. Ciekawi mnie ten escape room muszę zebrać ekipę i pójść.

    OdpowiedzUsuń
  32. Również weekend spędziłam z przyjaciółką, pochodzimy z tej samej miejscowości ale obecnie mieszkamy obie w Niemczech, jednak teraz dzieli nas trochę kilometrów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj chętnie powróciłabym do Krakowa.
    Chciałabym również pobawić się w Escape Roomie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej!

    Do Escape Room'u mam chęć wybrać się od jakiś 3 miesięcy, ale mieszkam w takim rejonie, że musiałabym sporo do niego jechać. :/ Bardzo tego pragnę, cena nie ma znaczenia przy tak dobrej zabawie!

    Zdjęcia prześliczne. To tło! :O Czym robisz zdjęcia? Jak obrabiasz?

    Kraków to faktycznie piękne miejsce.

    Ale bluzka! :O Taka śliczna, zazdroszczę zdobyczy.

    Widziałaś, że wybiło Ci na blogu 3,500 wyświetleń? Ta 3500 osoba to ja. :) Czuję się zaszczycona, hahah! :D

    Pozdrawiam, Pozdrawiam, Natalia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W wielu miastach jest Escape Room, myślę, że gdzieś uda Ci się znaleźć! Pentax K50, a obrabiam w PhotoScape :) Hahaha super kochana! :)

      Usuń
  35. Byłam w Krakowie i jak dla mnie to również cudowne miasto, moje ulubione w Polsce :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie byłam jeszcze w Krakowie, ale słyszałam, że piękne miasto :) Ślicznie wyglądasz :*
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładne zdjęćia. Fajnie na nich wyglądasz.
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    Pozdrawiam
    jusinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Co jak co, ale Kraków jest jednym z moich ulubionych miast w Polsce. Od zawsze sobie powtarzam, że kiedyś tam zamieszkam ;P
    Pozdrawiam, Chmielova

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się mój blog? Zaobserwuj, aby być na bieżąco :)